mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Heeelg!

Kategori: Allmänt

Ja.. Asså jobbhelg :) jag jobbar alla dagar fram till julafton (utom en men då har jag nåt annat viktigt att göra), så det är ju tur att alla julklappar är inhandlade! 

Igår var jag och Algot helt lediga från allt, så vi for till stan och roade oss lite. Busade lite med Hugo och Ebbe och sen var det en liten trött kille vill jag lova.. Men han höll sig vaken hela vägen hem :) jag har hittat ett sätta att kolla om Algot är vaken eller inte när jag kör bil och det är mörkt.. 

Jag: Algot är du vaken?!
Algot: nää-ä!
Jag: okej då vet jag. 

Svarar han så är han vaken och är han tyst så sover han :D

Nu ska jag på jobbet, ha en bra fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: