mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ska bara...

Kategori: Allmänt

Jag är ungefär som Alfons Åberg, men kanske lite värre :) när Algot hade somnat så skulle åt jag och Jonas lite revbensspjäll och sen började det.. Jag skulle bara fylla diskmaskinen (och starta den), sen skulle jag bara skicka in Lönerapporten, sen skulle jag bara starta en tvätt, sen skulle jag bara slå in ett paket, sen skulle jag bara packa Algots väska för imorgon och sen skulle jag bara dricka ett glas vatten för att sen gå isäng.. 

När jag sedan mitt i allt gick upp för att plocka fram kläder för imorgon (jag och Algot ska på kalas), så då började jag fundera på Algots blivande rum och eftersom att jag just precis då befann mig i rummet bredvid Algots blivande rum så gick jag in i hans blivande rum och tittade lite. Fick lite idéer och nu är min Ikea lista ännu lite mer påfylld. Algot kommer att ha en fondtapet i sitt rum med bamse på, så mot den väggen kommer vi nog ställa vita möbler (byrå, expedithylla osv) och där väggarna är vita ska jag tillsätta lite färg som ska liva upp det hela lite :) det är roligt att hålla på med ett barnrum, men det är lite tidskrävande :)

Nu är det slut på ska bara.. Nu ska jag bara sova lite innan en ny spännande dag börjar.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: