mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Aj aj aj

Kategori: Allmänt

Idag när jag hade lämnat Algot på förskolan så for jag och tränade lite. Jag orkade mer än jag trodde och det får jag lida för nu, för träningsvärken som börjar träda fram är inte nådig och värre lär det ju bli.. 

Sen så har jag målat lite mer på Algots säng och jag har nog bara ett varv kvar på den ena delen innan det är klart, eller jag hoppas det iallafall! Vill få börja använda den snart :) eller prova använda den iallafall :)

När jag hade hämtat Algot så for vi en sväng i byn, men då såg vi att det komme flera bussar så då gick vi till busstationen. Algot pekade så klart på den största (och blåa) bussen som stod där. Sen fick vi undersöka bussen medans chauffören lastade/lossade gods :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: