mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Semesterbilder

Kategori: Allmänt

NU har jag äntligen fört över alla bilder från kameran till datorn. Kameran är inte tömd sen typ början på juli så det finns rätt många bilder som jag vill visa. Datorn är lite seg men några bilder ska jag nog kunna ladda upp :) 
 
Innan vi for söderut så gjorde vi ett besök på lycksele djurpark tillsammans med Peter och Sarah (och Alva så klart). Algots favoriter var nog björnarna och vargarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen så for vi söderut för att träffa lilla Agnes :) Härifrån finns det många bilder, men vi stängde av blixten så en del bilder är lite suddiga men det får gå bra ändå! Agnes gick från famn till famn och Algot fick hälsa på sin lilla kusin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag inte tid att lägga upp fler bilder, men får se om jag tar mig tid senare idag. Algot ska äta lunch nu och sen blir det lite vila! 
 
Vi ses senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: