mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Skiftbyte..

Kategori: Allmänt

Jonas har jobbat måndag-torsdag och nu är det fredag och min tur att jobba. Jobbar hela helgen + måndag och sen är jag ledig till torsdag :) 

Nu är det bara lite drygt en månad kvar till jul och nästan varje helg är fullbokad av aktiviteter. Flera julklappar är redan färdiga och jag bakade lussebullar igår. Brukar inte vara så här tidig men va tusan. Det är ju så gott :) Jag önskar mig nästan ingenting i julklapp i år. Allt som jag vill önska mig är typ saker till Algots rum. Eller jag önskar mig en bok som heter babyboost, men sen kan jag inte komma på nåt mer.. Konstigt, jag som alltid brukar önska mig tusen saker.. Jaja, det kanske är för tidigt än så jag hinner nog komma på fler saker att önska mig :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: