mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ledig :)

Kategori: Allmänt

Jag hade egentligen jobbarhelg hela helgen, men eftersom att Jonas fyllde år i förrgår så valde jag att ta en dag ledigt så att vi kunde fira han lite :) Jonas visste inte om att jag skulle vara ledig så jag tror att han blev lite förvånad :) sen så hade vi husvagnsgäster här från igår till idag (Mathilda m familj) och resten av mina småsyskon och min mamma har också varit här idag. Sen komme Jonas föräldrar och slutligen Urban m familj. Vi åt grillar och sen blev det fika! Jag har ätit den godaste mjukglassen någonsin (på westmans i bygdsiljum) och så vann jag våran vikttävling som vi har haft sen i februari :) en mycket bra dag idag, men nu är jag trött så nu ska vi sova. Imorgon är det dags för att fira min andra morsdag :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här: