mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Shopping!

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Algot varit med hans farmor till stan och shoppat lite! Algot fick en hel del kläder, men även mamman kom hem med lite nytt.. 

Sen efter vi kommit hem så har vi hunnit mycket! Algot har fått gunga, vi har tittat på bilar/lastbilar och jag har städat och renbäddat sovrummet. Nu sover Algot och mamman tänkte fortsätta städa och tvätta nu när jag har chansen (är fortfarande väldigt förvånad över att jag fick städa hela sovrummet utan att Algot blev "arg") :) han skulle ju så klart hjälpa till, så när jag plockade ihop alla förpackningar med våtservetter så plockade han ut dom ur lådan och slängde dom på golvet :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: