mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Haha

Kategori: Allmänt

Jag skulle jobba 05.15-17.20 imorgon, trodde jag.. Jag började fundera på om jag skulle ringa driften å kolla hur det låg till, för jag vill ju inte köra 5 mil i onödan. Ringde dit och dom hade ingen dator som funkade som den skulle så han började leta manuellt i listorna och efter många om och men så sa han att jag var ledig imorgon. Letade och hittade ett gammalt schema där jag fortfarande stod som föräldraledig och det gällde till den 14/6 och även där stod det att jag var ledig.. Tur att jag valde att kolla upp det :) det är lite synd att jag inte jobbar imorgon, för en av mina bästa resenärer åker sista gången imorgon så jag hade en liten gåva.. Får helt enkelt hälsa på henne istället :) 

Nu ska jag tvätta lite kläder :)
Godnatt

Bild från igår!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: