mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt

Kategori: Allmänt

Jag är väldigt trött just nu, men jag har lite pirr i magen :) imorgon ska jag jobba och det är tredje gången som jag är själv, men det ska nog gå bra! Min mamma har varit här idag och till middag blev det skedpalt och fläsk, mums! Nu ska jag försöka sova. 

Har kollat lite efter en bärsele som passar för lite större barn, Algot är inte lika nöjd med att sitta i vagnen som han var förut och det slutar ofta med att jag får bära han en bra stund när vi handlar eller gör saker. Min rygg gillar inte riktigt allt bärande, men nu har jag hittat ett sätt att bära Algot utan att det gör ont i ryggen, men då får jag istället ont i axlar/skulderblad. Så därför har jag kollat lite efter bärsele för större barn. Hittade en som verkar bra och som rekommenderas till långa barn :) 
Algot hade sitt fina set med mustascher idag :) han började morgonen med att räcka ut tungan :D

Och sen hittade han en kopp med kallkaffe på bordet (han gjorde nåt illaluktande i blöjan och jag gick för att byta blöjan och sen glömdes kaffet bort). Han tyckte att det var jättegott och blev arg/ledsen för att han inte fick mer :D



Klätterapa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: