mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jonas for på jobbet tidigt imorse och jag hade inte hunnit somna innan han for, eller jag kunde inte somna. Så fort jag lyckades slappna av och höll på att somna så hostade Algot eller så vände han sig på mage och blev sur :) 

Jag har ringt vårdcentralen nu och dom skulle ringa upp vid nio och får vi inte en tid direkt så kommer jag nog att försöka sova lite efter dom har ringt. Nu när Jonas har varit ledig så har jag varit lat med tvätten, tvätthögen har fått växa fritt men nu ska den bort! Började med att starta en tvätt just före tre inatt, kom fram till att jag inte skulle hinna somna på 20 minuter (hade ställt larm för att hjälpa Jonas att vakna) så då gick jag ner till tvätten och startade en maskin :) 


Hihi :) Skulle ta en bild nu och precis när jag skulle ta bilden så gäspade han :) sötnosen våran <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: