mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Kallt!

Kategori: Allmänt

Det är -22,5 här nu :) nu kan man säga att vintern är här! Jag är nog inte ensam om att ha längtat efter kylan och snön :) får bara hoppas att min bil inte ogillar kylan, jag ska nämligen jobba idag så jag behöver ta mig till och från stan. Ska iallafall fara hemifrån i god tid hade jag tänkt! 

Ska bli trevligt med lite jobb, men jag har fortfarande lite hosta som vägrar försvinna. Men det går inte göra så mycket åt den saken. 

Jag tror att Algot är trött idag, det var nog jobbigt att leka med kusinen igår. Just efter åtta vaknade han och ville ha flaskan, och under tiden han åt så blundade han och sen fortsatte han att sova :) sötnosen våran!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: