mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Algot somnade lite senare idag men ändå tidigare än förut, så det går åt rätt håll iallafall. Tidigare ikväll så sänkte vi sängen och satte dit vyssan lull tassarna, eller ja.. Vi.. Jonas gjorde det och jag och Algot tittade på medans han gjorde det. Vi la Algot där till att börja med men han var väldigt rörlig och ville inte vara stilla för två sekunder så då tog vi upp han i sängen och lät han somna ordentligt där innan jag la ner han i hans säng :) han vaknade till lite och var orolig men somnade rätt fort när jag gungade sängen så nu sover han igen :) 

Nu tänkte även jag sova och hoppas att min hosta är borta när jag vaknar, haha! 

Förra veckan så köpte jag en ny telfon och den har lite bättre kamera än min gamla telefon så därför blir det lite fler bilder nu :) 

Bilder från idag :)






Han hade svårt att sitta still på den sista bilden, han var så glad och viftade med armarna och "sjöng" :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: