mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Bildbomb!

Kategori: Allmänt

Dags för en liten bildbomb! Idag har jag nämligen fört över alla bilder som fanns på systemkameran, så nu har jag massor med färska bilder på datorn. Och när jag lix satt vid datorn så tänkte jag passa på att blogga lite :) Burkar alltid blogga från mobilen men ibland är det skönt att ha tangenter att trycka på!
 
Den här bilden är från julaftonsmorgon :) 
 
Sen så fick han sin morgonklapp
 
Han fick en bil som han kunde leka med under dagen 
 
Algot sprang omkring med sin gåstol i väntan på "tomten"
 
Vi hade lite svårt med att hitta en tomte så därför fick farfar ställa upp i år.  Nästa år ska vi ha en riktig tomte :)
 
Gissa vem som fick mest paket.. 
 
.....
 
Algot så klart!
 
Sen skulle allt öppnas och jag tror att Algot var lite mer intresserad av papperet och kartongerna än av leksakerna.. 
 
Han fick en jättefin jacka av farmor och farfar, en som han kan ha då han åker bil :)
 
På annandagen så träffade vi Jonas släkt och fikade och lekte julklappsleken..
 
Och sen var det dags för hockey och då fick Algot så klart sitta i farfars knä 
 
Nyårsafton spenderades hos Urban m familj. Algot var rätt avslappnad i Moas famn 
 
Jag och Algot kramades i väntan på tolvslaget
 
Och så var det dags för tolvslaget. Algot var glad även om han inte fick nån pommac
 
och så fick han en kram av pappa
 
Den här bilden är tagen några dagar efter nyårs. Algot övar på att sitta och det tar sig..
 
Här kommer det några bilder från när Algot åt gröt helt själv.
 
Sådärja! Nu var det slut bilder för den här gången. Hoppas att ni alla får en underbar torsdag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: