mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Fredag!

Kategori: Allmänt

Nu startar min jobbhelg. Imorse hände nåt ovanligt.. Jag stängde av det första larmet och sen steg jag upp, jag snoozade inte som jag brukar göra och det innebar att jag hade längre tid på mig att göra mig klar och som i sin tur ledde till att jag nu står vid dörren - redo för jobb tio minuter före jag brukar måsta fara hemifrån :) 

Igår när jag skulle göra Algots flaska så hade jag smugit lite med det, jag hade hett i pulvret utan att han såg det. Han såg flaskan på bänken och bestämde sig för att hjälpa till, så han gick och hämtade pulvret och råkade tappa ut ca en msk och sen försökte han städa genom att dra händerna över golvet och sedan masa i det så pulvret for överallt på pojken istället för på golvet.. Det blev en dusch! :)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: