mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Tröttare än tröttast!

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från jobbet, tog ett tag att köra hem idag för jag var så trött :/ men det gick bra iallafall. Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag sova! 09.00 ska vi vara på förskolan, då är det dags för lite mer inskolning. 

Imorse vaknade jag där vid sju av att det lät som om sopbilen var på våran gård, och så var det. Tänkte att det var smart gjort av Jonas att ställa ut den en dag tidigare nu då det är kort vecka. Ringde Jonas men han hade inte alls ställt ut tunnan, men då jag kollade ut så såg jag att båda tunnorna stod bredvid varandra så han som körde sopbilen hade alltså gått till bron och hämtat våran tunna! Dagens applåd! Måste nog baka nåt gott tills nästa gång det är dags att tömma tunnan :)

Algots glädjeskrik i morse berodde på att han hade fått tag på nåt kul att leka med..


Sen skulle några av hans presenter provsmakas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: