mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Varför satte jag mig ner ?

Kategori: Allmänt

Idag när vi kom hem från liten och stor så var Algot supertrött så han åt lite och sen somnade han, jag hade tänkt passa på att vila då men tänkte att jag skulle försöka hinna städa lite istället.. Nu ångrar jag det valet :) Farmor och farfar komme hit och passade Algot medan jag tömde husvagnen på allt inför vintern och sen när dom for hem igen så satte jag mig ner på en stol i köket (mest för att äta min middag som jag hade glömt bort) och nu orkar jag inte resa på mig igen.. Algot sover i sin vagn, han är helt slut ikväll. Nä, men jag ska sparka mig själv i arslet och få någonting gjort nu hade jag tänkt. 
 
Imorgon ska vi på Leos lekland och träffa andra mammor från vår föräldragrupp, eller ja det kan ju lika gärna vara pappor med också :) Ska bli kul att träffas och fika och surra lite igen!
 
Håller förresten fortfarande på med att sortera kort som ska framkallas (Algots 5 första månader) och det är väl drygt 300 bilder än så länge och jag måste nog skynda mig att skicka iväg beställningen innan jag hinner ta fler bilder som jag "måste" framkalla nu :) Och eftersom att jag för en gångs skull sitter vid datorn så tänkte jag dela med mig av lite bilder som är tagna med systemkameran!
 
Okej, det blir bara en bild eftersom att han som sover vaknade nu, men den här bilden är så himla cool så det får räcka med den :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: