mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Måndag!

Kategori: Allmänt

Nu är det tydligen måndag igen och Jonas är på jobbet. Jag blev väckt just före åtta, då ville Algot äta mat och säga godmorgon, men det gör ingenting för om ett tag kommer min kusin Sofia hit på besök så jag tänkte försöka hinna göra äppelpaj innan dess :) Gjorde smuldegen igår så då är det bara att hacka äpplen och lägga dom i formar och sen in i ugnen, smidigt och bra! För en gångs skull har jag lyckats förbereda nåt :) 
 
Algot var jättetrött efter morgonflaskan, men han ville ändå inte sova så nu ligger han i babygymmet och leker lite och sen pausar han och då är det nästan så att han somnar, men så vaknar han till och då är det lek som gäller igen :) 
 
Nä, dags att flytta mig från den här sköna stolen så att jag får nåt gjort idag.. 
 
Lägger upp en "gammal" bild (från förra veckan) så att ni har nåt sött att titta på idag ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: