mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Julklappar

Kategori: Allmänt

Ja det borde egentligen vara förbjudet att ens nämna ordet julklappar (eller jul överhuvudtaget) i september, men det är ju så roligt att titta på alla olika sidor och jämföra utbudet :) nu ikväll så satt jag och kollade igenom lekmer.se och deras leksaker till baby 0-2 år och dom hade mycket fint, så jag hittade massor med saker som jag skulle vilja köpa till Algot.. MEN jag har lovat mig själv att inte köpa massa saker till han i julklapp, utan han ska få några "större" saker istället. Men det är ju hans första jul och det är ju så kul!! :)

Lägger upp bilder på några av sakerna som jag tyckte var passande till våran lilla prins <3 och många saker är sånt som fanns när jag var liten (för typ 100 år sedan :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: