mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Idag ska jag vara duktig!

Kategori: Allmänt

Jag fick en idé så nu ska jag snart fara till stan och köpa lite tyg och sen ska jag fara till mamma och börja sy. OM det går som jag vill så kommer det bli klart ikväll och i mitt huvud så ser det skitsnyggt ut så jag hoppas att det blir lika bra i verkligheten :)

Algot vilar lite nu så jag ska passa på och packa ihop allt vi kommer att behöva och sen så är det bara att fara när han vaknat. Oj oj så taggad jag är på att få börja sy, hoppas bara att tyget jag vill ha finns i stan. Annars får jag ta nåt annat och hoppas att det funkar det med.

Nä dags att sätta igång. Dagens bild blir en bild på den sötaste pojken i världen. Han låg på skötbordet och jag frågade om han hade bajs i blöjan :)

Hans svar:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: