mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Trött mamma

Kategori: Allmänt

Men väldigt pigg pojke.. Vi har varit till stan idag och träffat några andra mammor från våran föräldragrupp :) sen for vi på mitt jobb och där fick Algot lite mat och sen for vi till min mamma och där var det min tur att då lite mat :)

Just ja! Först av allt så var jag hos frisören klockan 11, hon klippte bara topparna och sen klippte hon upp det lite :) jag är nöjd, det är fortfarande långt! Hon var lite imponerad på att mitt hår var i så bra skick, det var inte så slitet trots att det var 8 månader sen jag klippte mig sist :)

Nu ska vi försöka med lite mer mat och hoppas att han får sova lite sen :)

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: