mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Snart helg igen :)

Kategori: Allmänt

Äntligen är helgen nära, får bara hoppas att vi mår bättre imorgon. Algot har 37,9 i feber idag, och det är väl inte så jättemycket men det är den högsta feber Algot haft hittills så han är lite trött. Igår kväll så kände jag att det gjorde lite ont i vänster sida när jag rörde på huvudet och idag är det värre. Har ont hela vägen från nacken ner till höften (men bara på vänster sida) och det har medfört att jag har världens huvudvärk, så idag är det en lugn dag.. Gissar på att det "bara" är en liten låsning i musklerna typ vid skulderbladet som har utlöst det hela.. Får se om jag vågar lägga mig på spikmattan sen eller om jag försöker lösa det på annat vis.

Algot har iallafall sovit mycket inatt, han somnade ca 21 och sov till 06 och sen sov han från 7 till 10 :) men jag sov tyvärr inte lika bra.. Men men.. Får ta den här dagen som en vilodag :)

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: