mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt.. Snart iallafall :)

Kategori: Allmänt

Har startat en tvätt och bakat kärleksmums och bestämt mig för att imorgon SKA jag baka schackrutor, dom ser så goda ut, men jag har varken smakat dom eller bakat dom förut. Nu ska jag sy klart Algots byxor och sen så ska jag hänga tvätten och sen äre godnatt! Jag och Algot hade tänkt på liten och stor imorgon och på onsdagar så är det kl 10, så då blir det lite halvtight om tid om vi sover till 9.30 som vi brukar (och ibland längre än så) :) jag har nog råkat glömma Algots favoritleksak någonstans i helgen :/ den är borta och jag vet att jag hade med den till bureå i lördags så nu har jag skickat både mamma och Sussie om jag har glömt den där nånstans.. Men den var inte hos mamma :/

Nä, nu blir det en kamp mot symaskinen.. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: