mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Idag ska jag och Algot på liten och stor, det är fotografering idag och så ska vi göra klart Algots fina fotavtryck som vi gjorde före lovet :) det har varit en lugn och mysig helg i helgen, vi behövde vila upp oss lite :) 

I veckan så har jag faktiskt tänkt vara hemma ganska mycket, jag brukar ju inte vilja vara hemma så mycket när Jonas har em, men jag planerar att städa, tvätta och baka så mycket jag kan :) haha, sen så få vi ju se hur mycket av det här som blir som jag har planerat... 







Nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig klar :) ha en trevlig måndag allihopa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: