mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Hej igen! :)

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag förstå den nya appen så nu kanske jag kan börja om å blogga igen, har inte tyckt att det varit kul senaste veckan eftersom att jag inte fattat hur jag ska göra för att få bilder till inläggen osv, men nu tycker jag nästan bättre om den här appen än den gamla! Kan ju börja med att lägga ut en bildbomb från senaste dagarna :) kan vara några bilder jag visat förut men jag orkar inte kolla en extra gång innan jag publicerar detta inlägg :) 

Algot var superduktig på begravningen i Norsjö, han var tyst hela tiden och alla frågade ifall han alltid är så snäll, och det är han ju! 









Nu ska vi fixa lite, klockan åtta då är det natt på museet 1 & 2 så dom ska vi se :) gokväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: