mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Trött.nu

Kategori: Allmänt

Algot har haft en jobbig natt inatt. Han somnade just efter tolv och sen så vaknade han vid tre och efter det vaknade han massor med gånger och var jätteledsen. Han var så tät i näsan så han kunde inte somna om. Han fick lite näsdroppar med koksalt och då blev det lite bättre så han fick sova några timmar :) sen vaknade han vid nio och åt och sen somnade han om till klockan 11.30 :) 

Jag har ont i hela kroppen och det känns som om någon kört över mig inatt, men med kaffe och Alvedon ska nog den här dagen gå bra också. Jag börjar jobba 17.04 och det ser jag fram emot! Jobbar idag och imorgon och sen får jag vara ledig igen :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: