mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Sömn?

Kategori: Allmänt

Vad är det för nåt? Inatt blev det inte många timmar sömn iallafall och nu är det lika bra att stiga upp, för annars blir jag bara tröttare om jag sover nån timme till :) 

Igår var vi på verandan och åt julbord, det var jättegott! Och efterrätterna var lätt kvällens höjdpunkt, jag kan inte komma ihåg sist jag var så mätt :D det fanns 6 olika efterrätter och jag var ju tvungen att testa allt :) när vi kom hem så möttes vi av en vaken kille som inte alls ville sova, men han fick lite mat och han var verkligen trött men kämpade emot, ca 00.55 så somnade han men vaknade igen flera gånger per timme tills klockan var ca 03.00. Sen vaknade han just före 8 och var hungrig igen, och efter flaskan så somnade han :) nu ska jag passa på att baka bullar medans mina killar sover :) 


Lägger in en bild från förra veckan :) han är så fin, våran lilla pepparkaksgubbe <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: