mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Gäääääsp!

Kategori: Allmänt

Är riktigt trött nu, men tänkte vänta tills tvätten blir klar så att jag kan hänga upp den och sen starta en ny maskin :) ska tvätta i sinne nu ett par dagar så att mamma har lite att göra nästa gång hon kommer hit (hon frågar alltid om vi har nån tvätt hon kan vika, för det gjorde alltid våran mormor när hon kom till oss. Hon satt alltid och tittade på glamour och vek tvätt).

Imorgon ska Jonas till Fällfors på nån mässa och då tänkte jag passa på å baka lite gott :) fick hem ett nytt nummer av hembakat idag och det är alltid aå mycket gott i den, men jag tror att jag ska göra världens godaste muffins (apelsin och choklad) och sen så kanske jag ska byta gardiner i köket! Det är på tiden, för jag har fortfarande inte bytt bort julgardinerna.. Hihi, men mina julgardiner är röda med vita prickar på som dom är inte så juliga..

Nu hör jag att maskinen centrifugerar så nu är det snart dags att gå ner :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: